سایت تخصصی پارکور
باشگاه پارکور بانوان در شهرک اکباتان
چهار شنبه 5 مهر 1391 ساعت 9:9 | بازدید : 19339 | نویسنده : امیر حاتمی | ( نظرات )

پارکور بانوان در شهرک اکباتان

 

یکی از عزیزان لطف کردن و باشگاهی رو برای پارکور بانوان در شهرک اکباتان به شما معرفی کردن:

 

مجموعه ورزشی افروز

آدرس : شهرک اکباتان - بلوک C2 مجموعه ورزشی افروز

تلفن : 44664322

 

بانوان علاقه مند جهت اطلاع از ساعات سانس با شماره اعلام شده تماس بگیرند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آموزش پارکور برای بانوان

باشگاه پارکور برای بانوان

به دلیل استقبال بانوان از ورزش پارکور باشگاه هایی در سطح شهر کرج امکان تمرین برای بانوان را فراهم آوردند.

بانوان علاقه مند به ورزش پارکور در کرج میتوانند برای یادگیری این رشته ورزشی به آدرس زیر مراجعه کنند:

کرج,میدان آزادگان,خیابان برغان,خیابان ادهم,روبه روی قنادی رکس,باشگاه ورزشی سلطان طوس

یا

کرج،خیابان شهید بهشتی (قزوین)،خیابان ادهم,روبه روی قنادی رکس,باشگاه ورزشی سلطان طوس

تلفن باشگاه : ۲۲۳۰۱۳۰

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پارکور بانوان

دانلود یک کلیپ پارکور برای بانوان

به دلیل ایجاد علاقه به ورزش پارکور بین بانوان ایران,امروز برای اولین بار یک کلیپ جالب از پارکور بانوان برای شما قرار داده شده که امیدواریم مورد پسند شما قرار گیرد

برای دانلود کلیپ پارکور بانوان به ادامه مطلب مراجعه کنید

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پاركور بانوان

از بانوان علاقه مند به پاركور درخواست مي شود چنانچه باشگاهي مناسب براي پاركور بانوان را مي شناسند در قسمت نظرات اعلام كنند تا در سايت معرفي شده و تمامي بانوان ايراني از آن بهره مند شوند

 

باشگاه شماره یک : خیابان شریعتی - زیر پل صدر - باشگاه چمران (بولینگ عبدو) - (گروه هیتال)

تلفن : 22211344 - (۰۲۱)

منبع:http://karaj-parkour2.blogfa.com




موضوعات مرتبط: پارکوربانوان! , ,

|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8


مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Saba در تاریخ : 1394/10/14/parkour7 - - گفته است :
سلام .لطفا یه باشگاه خوب تو غرب تهران میخوام ترجیحا جنت آباد فقط یه سوال داشتم.اینکه حتما باید رزمی کار باشیم ؟؟

<-CommentGAvator->
mahshid در تاریخ : 1394/6/31/parkour7 - - گفته است :
slm
mn 14 salame karamam aliew
mikham bashgamo avaz konam
age mitonid komak konid
lotfan j bedid
tnx
mhshid

<-CommentGAvator->
HANIEH در تاریخ : 1394/4/31/parkour7 - - گفته است :
من14سالمه و خیلی دوس دارم پارکورو یاد بگیرم ولی جایی پیدا نکردم که یکم نزدیک باشه(ساکن تهران.شهدا)میشه کمکم کنید؟

<-CommentGAvator->
رقیه در تاریخ : 1394/4/30/parkour7 - - گفته است :
سلام من ساکن در حصارک کرج هستم اگه مکانی نزدیک به محل سکونت من برای یادگیری پارکو هست معرفی کنید

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1394/1/30/parkour7 - - گفته است :
سلام
من ۱۶ سال سن دارم.و۴سال رزمی کار کردم.استعداد خوبی در اکروبات دارم.خیلی مشتاقم که رشته پارکور رو کار کنم..اما متأسفانه در کرج کلاس های پارکور پیدا نکردم...خواهش میکنم کمکم کنید

<-CommentGAvator->
namasta در تاریخ : 1394/1/24/parkour7 - - گفته است :
Salam mishe ye bashghah khob baraye parkor to karaj behem moarefi konin ❤

<-CommentGAvator->
fatima در تاریخ : 1394/1/14/parkour7 - - گفته است :
کلاس تو سعادت اباد تورو خدا اگه هست بگید بریک هم قبوله

<-CommentGAvator->
donya در تاریخ : 1393/11/17/parkour7 - - گفته است :
سلام وقت بخیر من 21سالمه ساکن فرهنگیان غرب بعد اکباتان هستم شاغل هستم محل کارم سعادت آباد هست..من چندجلسه پارکور رفتم منتهی مربیم مرد بود واسشون تنظیم ساعت سخت بود باشگاه اکباتان ساعات کلاساش واقعا افتضاحه همیشه غروب هست ممنون میشم ی باشگاه نزدیک محل کارم یا خونمون معرفی کنید ک ساعت کلاساش بهتر باشه حالا هزینش بماند ضعیف بودن مربی خانم بماند ساعات کلاساشون واقعا غیر قابل تحمله.مرسی

<-CommentGAvator->
مهرنوش در تاریخ : 1393/9/18/parkour7 - - گفته است :
سلام
می خواستم اگه میشه یه باشگاه خوب ترجیحا تو مرکز شهر (تهران) بهم معرفی کنید. ممنون میشم

<-CommentGAvator->
شادی در تاریخ : 1393/8/23/parkour7 - - گفته است :
سلام من ۱۶سالمه و تو شهرک فرهنگیان غرب زندگی میکنم اگه میشه یه کلاس پارکو خوب بهم معرفی کنید ممنون khshadi33@gmail.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

با مطالبی که در مورد پارکور گفته شد نظر شما در مورد پارکور چیه؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 733
بازدید کل : 49282
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت تخصصی پارکور و آدرس parkour7.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 58
:: کل نظرات : 77

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 30

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 733
:: بازدید سال : 7474
:: بازدید کلی : 49282